torsdag 21. mai 2009

Hentedag, valpekurs og kommentarinnstillinger

I kveld drar vi med Stena Line fra Oslo. I morgen ankommer vi Frederikshavn og setter kursen for Århus for å redde hagen til Susanne og Jens-Erik fra gravende hundevalper. (Lurer på om jeg burde lage en bildeserie i dag med tittelen "Hagen før Elbereth") På fredag ettermiddag har vi altså ansvaret for vår egen lille Picard. Det blir spennende, og like spennende blir det å se om vi fortsatt har to katter på søndag eller om de flytter i protest når vi kommer hjem med nytt familiemedlem - det har vi opplevd tidligere, men da i protest mot en ny katt.

I går var vi på valpekurs for første gang. Heldigvis var det teorikveld, så det var ingen andre som hadde med hundene sine heller. Elbereth blir nok den yngste på kurset, men det skal gå bra. Vi synes det virker litt tidlig å skulle ta henne med på kurs allerede kommende mandag kveld, men vi får se henne an og sørge for at det er familieflokken som står i fokus i begynnelsen.

Malin og Erik har tipset meg om at det ikke går an å legge inn kommentarer i bloggen til tross for lenken som oppfordrer til det - og det skjønner jeg jo etter å ha sett over innstillingene. Nå har jeg endret kommentarinnstillingene slik at jeg tror det går an for alle å kommentere - kjempefint hvis noen prøver.

Nå skal vi pakke og glede oss. Tror de neste 24 timene kommer til å gå laaaangsomt. Og deretter blir det antagelig full fart i flere år fremover. :-)

1 kommentar:

  1. LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!
    Spente på litt fler bilder etter hvert av den lille.
    Malin og Eric

    SvarSlett