fredag 24. april 2009

Slipp valpene løs, det er vår!

Ikke vet jeg hvordan hun har fått det til, men da jeg så dette bildet som Susanne sendte i dag, måtte jeg le. Er de ikke skjønne? Jeg lurer på om noen av dem klarte å klatre over, og hvem som i såfall var først.

Nå har vi også fått tilsendt ID-nummer og passnummer, så alt er klart til å sende inn søknad om innførselstillatelse. Siden mai har noen ekstra fridager, er det betryggende å kunne sende søknaden inn med litt god margin.

Ellers nytes våren. Jeg våkner tidlig og går tur i skogen hver morgen rundt klokken seks - den skal tidlig krøkes som god hundelufter skal bli. I dag da jeg kom ut på trappen, så jeg at gårsdagens varme hadde ført til løvsprett, bjørken har fått "museører". I skogen viser hvitveisen tydelig at det ikke er lenge før de også springer ut. Det er en deilig tid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar